Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

Summernights

Av S - 10 maj 2008 23:20

Nu ska ni få höra. Jag har faktiskt lyckats ta mig hemifrån på en lördagkväll. Fruktansvärt omständigt. Men det gick.


Det blev bio och sedan en sväng förbi en kompis. Filmen var väl sådär, det var inte jag som valde och uppenbarligen hade jag inget val om jag skulle följa med eller inte. DU SKA MED PÅ BIO IKVÄLL! Jaha, okej då.


Bio. Popcorn, läsk och godis rimmar ganska bra med bio, tycker ni inte det?

Tycker jag också. Men jag gillar ínte direkt popcorn, eller det är väl okej men inte så att jag tycker det är värt kalorierna (haha). Vi hamnade på McDonalds innan också, hann precis ändra mig i kassan och inte köpa en glass. Ville liksom inte förstöra det hela, att jag faktiskt tagit mig iväg för att göra nåt, med att sabba maten. Så det blev varken glass, godis, popcorn eller läsk. Så jag kunde koncentrera mig på filmen istället.


Men nu är jag hemma och har precis blivit bortkörd från den bra datorn för att syrran skulle kolla på film med lite folk. Men men. Är lyckligt lottad med fler datorer inom våra fyra väggar. Kan ni tänka er vilket kaos det skulle bli annars?


Jag ska ha datorn nu!

Nej, det ska jag.

Men jag har faktiskt bokat den.

So? Jag ska göra skolarbete.

Men jag var här först.

Pappa, jag måste ha datorn. Kan du säga till X att gå därifrån??


Så håller vi visserligen på ändå.  



 
 
magda

magda

11 maj 2008 06:09

bra jobbat! du gick ut och du kunde låta bli fällorna. usch jobbigt med datorn vi har tre hemmma varav två är mina, en bärbar och en vanlig och mammas är trasig så honhäckar jämt ramför min vanliga dator.. suck

http://KillMissAmerica.blogg.se

 
Ingen bild

mats

11 maj 2008 10:48

Bra att du gjorde nåt socialt. Stolthet!

 
Vagabond

Vagabond

12 maj 2008 09:28

Kul med umgänge. :) Apropå datorn, gör som jag en gång i tiden gjorde, köp en egen, då kan ingen be dig gå från den. ;)

http://vagabond.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 april 2009 09:42

Då har man vaknat till ännu en meningslös dag. Fast idag ska jag iofs leka med en kompis, hör och häpna. Det kan ju bli trevligt. Hoppas jag. Beror helt på mig. Just nu funderar jag om jag ska köra på förnekelsegrejen och bara säga allt är bra, just ...

Av S - 23 april 2009 18:22

Ja alltså. Det var ju ett tag sen jag skrev något i den här bloggen. Men jag startar bara nya hela tiden och det verkade ju onödigt så jag loggade in här. En blogg där jag kom ihåg lösenordet :)   Läste lite i bloggen här, skrev för ungefär ett år se...

Av S - 24 maj 2008 10:48

Funderar lite på om jag ska byta blogg.. dels för att bloggagratis.se är lite... ja, inte så bra... och för att den här bloggen börjar spåra ur lite. Vill skriva lite mer seriöst, inte bara en massa skitsnack som det lätt blir här. Och eftersom den h...

Av S - 23 maj 2008 09:20

Detta är inte okej. Ville bara säga det. Men jag har en plan för det här, det kommer gå som smort...inte. Men det är värt ett försök i varje fall.   Så bered dig på en överraskning.   *   För övrigt är jag på storstadsbesök. Igår tog skolan slut fö...

Av S - 21 maj 2008 22:04

Sätt inte i er en halv sats chokladbollar och stick ut och cykla 2 mil efteråt. Det känns ungefär som om två järnhänder borrar in fingrarna omkring magsäcken. Aj.   Men chokladbollar är himla bra. Om jag äter det till middag försvinner socker- och m...

Ovido - Quiz & Flashcards