Direktlänk till inlägg 1 maj 2008

Ta bort

Av S - 1 maj 2008 11:59

Sitter och googlar runt lite på olika bloggar. Äs-bloggar, gay-bloggar.


Alltså allvarligt, jag vill inte va flata. Skumma människor. Ska nog ta och tänka om där (för femtielfte gången). Dessutom låter det ju fruktansvärt: flata. Huh, nej tack!


Fastnar inte för många av de bloggarna måste jag erkänna. Äs-bloggarna ger betydligt mer. Den identiteten kan jag känna igen mig i. Däremot känner jag mig inte ett dugg hemma bland kort hår, piercings och baggyjeans (fördomar javisst). Dessutom är hela gayvärlden otroligt liten. Alla känner alla på något sätt, eller genom någon, exets flickväns kompis ex. Ja, sådär håller det på.


Om jag vill ge mig in i myrboet? Helst inte. Det där med drömprinsen på en vit häst, ett stort sagoslott och så levde de lyckliga i alla sina dagar, det låter ju inte helt fel. För jag orkar liksom inte med det dära andra...

 
 
Ingen bild

mats

1 maj 2008 12:51

Haha. Det verkar jobbigt det där om man måste vara på ett visst sätt för att passa in. Tänk om du missar drömprins/sessa bara för att hästen råkar vara brun tihi!

 
magda

magda

1 maj 2008 15:02

lycka till med letandet efter prinsen :)

http://killmissamerica.blogg.se

 
Vagabond

Vagabond

1 maj 2008 21:02

Alltså, sexuell läggning är ingenting som man kan ändra på, alls. Bara att deala med den man har, och människorna inom den "världen". Men, det är tråkigt att det finns så många stereotyper. Egentligen är de inte så många, problemet är bara det, att de är de som syns och hörs mest. :(

http://vagabond.bloggagratis.se

 
Tant Grön

Tant Grön

2 maj 2008 10:37

Sanna, om du försöker att se dig själv som DU och inte som "en flata" så kan du få lite distans till det här. Din sexuella läggning kan du inte göra nåt åt annat än acceptera, som Vagabond säjer här ovan.

Man kan heller inte alltid SE att nån är homosexuell... Vissa visar det tydligt, men det har inget med den sexuella läggningen att göra: det handlar mer om hur man är som person.

Sköt om dig!

http://agronomefilosofa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 april 2009 09:42

Då har man vaknat till ännu en meningslös dag. Fast idag ska jag iofs leka med en kompis, hör och häpna. Det kan ju bli trevligt. Hoppas jag. Beror helt på mig. Just nu funderar jag om jag ska köra på förnekelsegrejen och bara säga allt är bra, just ...

Av S - 23 april 2009 18:22

Ja alltså. Det var ju ett tag sen jag skrev något i den här bloggen. Men jag startar bara nya hela tiden och det verkade ju onödigt så jag loggade in här. En blogg där jag kom ihåg lösenordet :)   Läste lite i bloggen här, skrev för ungefär ett år se...

Av S - 24 maj 2008 10:48

Funderar lite på om jag ska byta blogg.. dels för att bloggagratis.se är lite... ja, inte så bra... och för att den här bloggen börjar spåra ur lite. Vill skriva lite mer seriöst, inte bara en massa skitsnack som det lätt blir här. Och eftersom den h...

Av S - 23 maj 2008 09:20

Detta är inte okej. Ville bara säga det. Men jag har en plan för det här, det kommer gå som smort...inte. Men det är värt ett försök i varje fall.   Så bered dig på en överraskning.   *   För övrigt är jag på storstadsbesök. Igår tog skolan slut fö...

Av S - 21 maj 2008 22:04

Sätt inte i er en halv sats chokladbollar och stick ut och cykla 2 mil efteråt. Det känns ungefär som om två järnhänder borrar in fingrarna omkring magsäcken. Aj.   Men chokladbollar är himla bra. Om jag äter det till middag försvinner socker- och m...

Ovido - Quiz & Flashcards