Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

Söndagsfunderingar

Av S - 4 maj 2008 10:48

Söndag förmiddag. Har ätit frukost och läst 30 sidor i min engelskabok. Hamnade precis här.


Sitter och funderar på om jag ska ta cykeln och cykla den där milen till affären, köpa 1 glass och cykla hem igen sen. Det borde ju liksom bli plus minus noll då, typ.


Å andra sidan, jag är nog inte ens sugen på glass, eller socker, eller mat över huvud taget. Så varför tänker jag ens tanken? Jo, för att jag har en sista ledig dag, och den sista dagen innan det är exakt en månad kvar till studenten och den månaden borde jag göra något bra av, alltså inte äta en massa skräp.


Men om jag väl cyklar till affären kommer jag förmodligen inte komma därifrån med 1 glass utan en massa andra saker också, trots att jag inte vill ha, men det är den där tanken: det är väl lika bra att passa på, som spökar.


Alternativet är att ge mig ut och springa, göra styrketräning, plugga matte och plugga lite till. Och sedan kanske gå fram och tillbaka till skafferiet för att se om det finns något att äta, men det gör det inte så det kommer bli en himla massa springande fram och tillbaka för att se om något händelsevis har dykt upp där som inte fanns för fem minuter sedan.


Gash, måste mina helger handla om: att äta, att träna eller att plugga?

Såå meningslöst så att det finns inte.

 
 
Joanna

Joanna

4 maj 2008 14:16

då har vi nått gemensamt. mina helger handlar oxå om mat, träna, plugga. =(

http://lifeasjoanna.blogg.se

 
magda

magda

4 maj 2008 20:17

kan du inte umgås med kompisar också det kansk eblir lättare då?

http://KillMissAmerica.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 april 2009 09:42

Då har man vaknat till ännu en meningslös dag. Fast idag ska jag iofs leka med en kompis, hör och häpna. Det kan ju bli trevligt. Hoppas jag. Beror helt på mig. Just nu funderar jag om jag ska köra på förnekelsegrejen och bara säga allt är bra, just ...

Av S - 23 april 2009 18:22

Ja alltså. Det var ju ett tag sen jag skrev något i den här bloggen. Men jag startar bara nya hela tiden och det verkade ju onödigt så jag loggade in här. En blogg där jag kom ihåg lösenordet :)   Läste lite i bloggen här, skrev för ungefär ett år se...

Av S - 24 maj 2008 10:48

Funderar lite på om jag ska byta blogg.. dels för att bloggagratis.se är lite... ja, inte så bra... och för att den här bloggen börjar spåra ur lite. Vill skriva lite mer seriöst, inte bara en massa skitsnack som det lätt blir här. Och eftersom den h...

Av S - 23 maj 2008 09:20

Detta är inte okej. Ville bara säga det. Men jag har en plan för det här, det kommer gå som smort...inte. Men det är värt ett försök i varje fall.   Så bered dig på en överraskning.   *   För övrigt är jag på storstadsbesök. Igår tog skolan slut fö...

Av S - 21 maj 2008 22:04

Sätt inte i er en halv sats chokladbollar och stick ut och cykla 2 mil efteråt. Det känns ungefär som om två järnhänder borrar in fingrarna omkring magsäcken. Aj.   Men chokladbollar är himla bra. Om jag äter det till middag försvinner socker- och m...

Ovido - Quiz & Flashcards