Direktlänk till inlägg 23 april 2008

Goddag skilsmässobarn

Av S - 23 april 2008 20:18

Den här soppan verkar inte ha något slut. Jag hatar när alla runt omkring mig säger olika saker och jag måste välja sida, ta hänsyn till det och ta hänsyn till det.... och vad jag än bestämmer mig för är det någon som blir sur. 


Hade det inte varit för den här bloggen hade det inte varit något problem. Eller hade det inte varit för mamma hade det inte varit något problem... jag vet inte vilket.


Eller hade det inte varit för mig hade det inte varit något problem.


Det känns bara totalt meningslöst att skriva här för vad jag än skriver så får jag äta upp det sedan, på ett eller annat sätt. Hela syftet med bloggen var att ha någonstans och ventilera mig lite, få ut saker i världen, sådant som jag inte vill att folk runt omkring ska ta del av. Men detta behov ska man tydligen inte ha. Jag borde nog gå tillbaka till word-dokument döpta till "källförteckning". Men risken är väl precis lika stor att min kära moder eller någon annan får för sig att undersöka källförteckningarna som att leta upp bloggar på internet.  


Så jag vet inte. Jävla återvändsgränd.

 
 
Ingen bild

mats

23 april 2008 21:07

Låter lite frustrerande allt det där. Klart att du har behov av att skriva. Du gör det dessutom bra. Skulle vara intressant att veta hur dina föräldrar tänker om dom inte vill att du ska få utlopp för dina tankar och dina känskor.

Men kanske är det så att dom inte förstår hur det här med bloggande fungerar?

Om du ska välja en sida - välj dig själv!

 
Tant Grön

Tant Grön

24 april 2008 07:28

Vet du, Sanna... jag tycker att du ska börja tänka mer på att göra som DU vill! Ta gärna råd, lyssna på andra, men försök känna efter vad du själv vill.
Sköt om dig!

http://agronomefilosofa.bloggagratis.se

 
Magda

Magda

24 april 2008 13:41

lita på det du vill altid blir någon missnöjd men det viktigaste är att det funkar för dig! kramar

http://killmissamerica.blogg.se

 
Zanning

Zanning

24 april 2008 15:03

Jag tycker inte din mamma har rätt till att göra så som hon gör. Kan hon inte bara acceptera att du vill ha en blogg och inse att den faktiskt gör dig bättre??

http://zanning.blogg.se

 
L

L

24 april 2008 17:24

ibland är det lättast att bestämma sig för att välja själv vad som är bäst, och sedan låta det vara så..! Ta ett beslut o prova, å sedan kanske du ångrar dig å gör annorlunda, men då har du provat. =) kramar

http://livnnea.blogg.se

 
Sanna

Sanna

24 april 2008 17:57

Alltså, problemet är att jag knappt vet vad jag själv vill...
Och nej, min mamma menar att det föder näring att blogga, spec om ätstörningar. Vet inte vad jag tycker om det heller, känns som om jag har slutat ha åsikter för jag vet att det inte är någon idé iaf...

Men lite bloggande kan det väl bli... kanske inte så personligt utan mest...äh, jag vet inte...

http://www.loveandfood.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 april 2009 09:42

Då har man vaknat till ännu en meningslös dag. Fast idag ska jag iofs leka med en kompis, hör och häpna. Det kan ju bli trevligt. Hoppas jag. Beror helt på mig. Just nu funderar jag om jag ska köra på förnekelsegrejen och bara säga allt är bra, just ...

Av S - 23 april 2009 18:22

Ja alltså. Det var ju ett tag sen jag skrev något i den här bloggen. Men jag startar bara nya hela tiden och det verkade ju onödigt så jag loggade in här. En blogg där jag kom ihåg lösenordet :)   Läste lite i bloggen här, skrev för ungefär ett år se...

Av S - 24 maj 2008 10:48

Funderar lite på om jag ska byta blogg.. dels för att bloggagratis.se är lite... ja, inte så bra... och för att den här bloggen börjar spåra ur lite. Vill skriva lite mer seriöst, inte bara en massa skitsnack som det lätt blir här. Och eftersom den h...

Av S - 23 maj 2008 09:20

Detta är inte okej. Ville bara säga det. Men jag har en plan för det här, det kommer gå som smort...inte. Men det är värt ett försök i varje fall.   Så bered dig på en överraskning.   *   För övrigt är jag på storstadsbesök. Igår tog skolan slut fö...

Av S - 21 maj 2008 22:04

Sätt inte i er en halv sats chokladbollar och stick ut och cykla 2 mil efteråt. Det känns ungefär som om två järnhänder borrar in fingrarna omkring magsäcken. Aj.   Men chokladbollar är himla bra. Om jag äter det till middag försvinner socker- och m...

Ovido - Quiz & Flashcards