Alla inlägg den 26 april 2008

Av S - 26 april 2008 18:41

Tyvärr är det mesta som skrivits här raderat...ja, ni vet ju varför. (Morsan, läser du fortfarande bloggen? Släng in en kommentar isåfall.)

  

Vad gör jag en solig lördag då? Pluggar, pluggar och (surprise) pluggar. Jag är bara så rädd att jag ska snubbla på mållinjen, nu när det är så lite kvar. Måste fixa den sista månaden, det hänger lite på om maten fungerar. Funkar maten funkar allt, och vice versa.  


Skulle leta efter ett gammalt betygsdokument förut och hittade en massa gamla dagböcker, två-tre år gamla. Herregud, var jag självmordsbenägen?

På ett ställe hade jag skrivit med stora bokstäver över ett helt uppslag: DET ÄR VÄL BARA ATT SLUTA ÄTA, SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT?

Och sedan pyttelitet under stod det: mm, tydligen...


Detta följdes av: Den här morgonen var bra, tills jag gick upp. =)


Jag är så himla underhållande ibland alltså ...



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards