Alla inlägg den 23 april 2008

Av S - 23 april 2008 20:18

Den här soppan verkar inte ha något slut. Jag hatar när alla runt omkring mig säger olika saker och jag måste välja sida, ta hänsyn till det och ta hänsyn till det.... och vad jag än bestämmer mig för är det någon som blir sur. 


Hade det inte varit för den här bloggen hade det inte varit något problem. Eller hade det inte varit för mamma hade det inte varit något problem... jag vet inte vilket.


Eller hade det inte varit för mig hade det inte varit något problem.


Det känns bara totalt meningslöst att skriva här för vad jag än skriver så får jag äta upp det sedan, på ett eller annat sätt. Hela syftet med bloggen var att ha någonstans och ventilera mig lite, få ut saker i världen, sådant som jag inte vill att folk runt omkring ska ta del av. Men detta behov ska man tydligen inte ha. Jag borde nog gå tillbaka till word-dokument döpta till "källförteckning". Men risken är väl precis lika stor att min kära moder eller någon annan får för sig att undersöka källförteckningarna som att leta upp bloggar på internet.  


Så jag vet inte. Jävla återvändsgränd.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards