Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Grattis bloggen, 1 månad

Av S - 26 april 2008 18:41

Tyvärr är det mesta som skrivits här raderat...ja, ni vet ju varför. (Morsan, läser du fortfarande bloggen? Släng in en kommentar isåfall.)

  

Vad gör jag en solig lördag då? Pluggar, pluggar och (surprise) pluggar. Jag är bara så rädd att jag ska snubbla på mållinjen, nu när det är så lite kvar. Måste fixa den sista månaden, det hänger lite på om maten fungerar. Funkar maten funkar allt, och vice versa.  


Skulle leta efter ett gammalt betygsdokument förut och hittade en massa gamla dagböcker, två-tre år gamla. Herregud, var jag självmordsbenägen?

På ett ställe hade jag skrivit med stora bokstäver över ett helt uppslag: DET ÄR VÄL BARA ATT SLUTA ÄTA, SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT?

Och sedan pyttelitet under stod det: mm, tydligen...


Detta följdes av: Den här morgonen var bra, tills jag gick upp. =)


Jag är så himla underhållande ibland alltså ...



 
 
Ingen bild

mats

26 april 2008 19:44

....ibland skönt att man blir äldre

 
Zanning

Zanning

26 april 2008 19:54

Har också bara en månad kvar - men det är bara att hålla ut. Förstår vad du menar med "funkar maten-funkar allt" för så är det verkligen. Kan komma på mig själv med att jag sitter i en helt annan värld i klassrummet och i 9 fall av 10 beror detta på dåligt matbeteende dagen innan. Medans man bättre dagar är full av energi och undrar varför det inte alltid är så ? Hoppas Du får en bra kväll!

http://zanning.blogg.se

 
Don't mind me

Don't mind me

26 april 2008 22:58

"DET ÄR VÄL BARA ATT SLUTA ÄTA, SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT?" - blev så berörd när jag läste det, för det är så himla tragiskt att man ens kan tänka tanken :(

Visst är det intressant att läsa sånt man tidigare skrivit? Tyvärr har jag aldrig fört någon riktig dagbok, men när jag var som sjukast skrev jag matdagbok med kommentarer om hur tjock jag kände mig. Ganska sorglig läsning, förstår inte att jag inte fattade att något var fel.

Hoppas att du haft en hetsätningsfri helg. Kram

http://dontmindme.blogg.se

 
magda

magda

27 april 2008 09:50

grattis till en månad och hoppas du fortsätter! och det där med gamla dagböcker uscha, hopaps du mår lite bättre idag och att du får hjälpen du behöver snart :9 kramar

http://killmissamerica.blogg.se

 
Don't mind me

Don't mind me

27 april 2008 21:14

Jorå, har väl haft det okej i alla fall. Lite för mycket matfokus bara.

Det är nog svårt för andra att förstå att någons liv kan kretsa kring mat, när det bara borde vara ett naturligt inslag i vardagen. Kommer inte ihåg hur det känns längre :(

http://dontmindme.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 april 2009 09:42

Då har man vaknat till ännu en meningslös dag. Fast idag ska jag iofs leka med en kompis, hör och häpna. Det kan ju bli trevligt. Hoppas jag. Beror helt på mig. Just nu funderar jag om jag ska köra på förnekelsegrejen och bara säga allt är bra, just ...

Av S - 23 april 2009 18:22

Ja alltså. Det var ju ett tag sen jag skrev något i den här bloggen. Men jag startar bara nya hela tiden och det verkade ju onödigt så jag loggade in här. En blogg där jag kom ihåg lösenordet :)   Läste lite i bloggen här, skrev för ungefär ett år se...

Av S - 24 maj 2008 10:48

Funderar lite på om jag ska byta blogg.. dels för att bloggagratis.se är lite... ja, inte så bra... och för att den här bloggen börjar spåra ur lite. Vill skriva lite mer seriöst, inte bara en massa skitsnack som det lätt blir här. Och eftersom den h...

Av S - 23 maj 2008 09:20

Detta är inte okej. Ville bara säga det. Men jag har en plan för det här, det kommer gå som smort...inte. Men det är värt ett försök i varje fall.   Så bered dig på en överraskning.   *   För övrigt är jag på storstadsbesök. Igår tog skolan slut fö...

Av S - 21 maj 2008 22:04

Sätt inte i er en halv sats chokladbollar och stick ut och cykla 2 mil efteråt. Det känns ungefär som om två järnhänder borrar in fingrarna omkring magsäcken. Aj.   Men chokladbollar är himla bra. Om jag äter det till middag försvinner socker- och m...

Ovido - Quiz & Flashcards